|
|
|
|---|---|
|
Länk ************************************************************** Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel | |
|
Hemskt! Inte större än 18" på en E39, på sin höjd 19". På Novation i Uppsala har de en 745iA med 21" Alpina-fälgar. Det såg däremot riktigt grymt ut. Helt annan bil förstås. Micke |
|
|
En modern höjningsats! M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Helt rätt =) Länk |
|
|
En lågbudget X5:a... -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
Hmmm, inte så värst snyggt iaf!! Stort är ju snyggt, men detta var för stort enligt mitt tycke!! /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Nej för fasen, max 18 tum på E-39:an. Det är väl ingen dressi´n, de brukar hålla till på järnvägen ;D NoFear |
|
|
Klart fall av overkill....håller med om att 18" räcker fint och att 19" är max...men då ska det vara på en M-utrustad bil. 21" på en bil som i övrigt är helt original ser ju bara löjligt ut, i mina ögon. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Det finns väl gränser! "let the Best Machine Win!" |
|
|
Eller kanske inte, uppenbarligen:-)..... Nej, jag håller med, för att 21" ska passa krävs det större bil. Har aldrig sett 7:or med 21", men på X5 är det ju inga bekymmer. "let the Best Machine Win!" |
|
| Att det ser fult ut beror mer på att bilen är för lite sänkt (antagligen pga för breda fälgar) än att 21" är för stort på E39 | |
| Är verkligen skeptisk till att en sänkning skulle råda bot på "looken", ser faktiskt helt vansinnigt ut. | |
|
Håller med Frifart! Ser mysko ut, det blir disharmoni i linjerna! Mvh |
|
| håller med FRIFART och JohanB....sänkning lär inte råda bot på fulheten. Om man däremot hade höjt bilen och ökat däckprofilen så hade man ju fått en monstertruck, vilket säkert är snyggt i mångas ögon ;-) | |
Peppes |
Nä. det där såg ju inge vidare ut! Däremot att BMW V8 har lyckats få in sina 20" på ett rikigt snyggt sätt! |
| Det kan ju vara ett sätt att hålla tjuvar borta trots urdyra fälgar? ;-) | |
Beeemer11 |
tyckte det såg jävligt grymmt ut faktiskt... passar dom bara så tycker jag du ska ha dom |
|
Olika fälgmodeller i samma tum kan se väldigt olika ut på en och samma bil, därför tänker inte jag säga "max 18-tum på en E39". Dessa 21-tummare ser dock groteska ut... roadZter |
|
|
Det jag menar är att fälgar (utan bred fälgkant) med stilrena ekrar som går ut mot däcksidorna oftast upplevs som större än vad dom egentligen är. roadZter |
|
| Måste säga det igen, det ser verkligen oanständigt ut..och ger intryck av en bil som vill mycket men kan lite om ni förstår mig...ok om det kanske satt 1000hk underhuven med turbo och lustgas matning..då finns det fog för fälgarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.