|
|
|
|---|---|
|
hehe råkade dra dän mätaren och nu vet jag inte vart den ska sitta....inte någon som har en bild på den?? eller en bra beskrivning.. turbo=massa kul | |
|
sorry BENSIN!!! turbo=massa kul |
|
|
Jag kanske missförstår dig helt nu (troligtvis :) men då blir det här så mycket roligare för dig och alla andra, men om du menar mätaren över hur mycket soppa du har i tanken så kan du se dess placering till vänster i bilden på denna länk: Länk ----------------------------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) |
|
|
va precis den, tack så hemska mycket.!! turbo=massa kul |
|
|
Ah, kul att kunna hjälpa till :) Hoppas du fixar det! ----------------------------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) |
|
|
Sitter på Ericsson och surfar på nätet, tänkte kolla in bilden på bensinmätaren och får detta till svar: -------------- Access Denied to: Länk according to Ericsson Directive for Internet Usage. See the Directive This page is categorised as: Sex ----------------- OK om det hade varit en bild på en Z8 men att kategorisera en bensinmätare till en 318 som sex är väl att ta i?? (iofs har en 318 baksäte, kanske där kopplingen till sex görs?) /Hans |
|
|
Bong: lol :) det var det konstigaste jag hört/sett på länge. Visste inte att Ericsson har sådana där sexspanare på nätet :) ----------------------------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) |
|
|
undra vad varvräknaren kategoriseas som?? turbo=massa kul |
|
ant |
hehe. ja efter som det är min bild som det länkats till här ovan så har jag lagt in ett skript för just datorer som är uppkopplade via ericsson att "se" denna bild som en bild med nakna flickor på. =) nej då men jag ville bara få fram att bilden som det länkas till här ovan är från min hemsida. ============================= Länk |
|
ant: jag borde naturligtvis skrivet att jag tagit länken från din sida, sorry, tänkte inte på det, kom bara på att jag såg en sådan bild på din sida och den var ju så fin så jag var tvungen att visa den ;) (plus att den visade sig vara till mycket hjälp) ----------------------------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) |
|
ant |
det är lugnt XiOUS. jag ville bara får fram att det var min bild. ============================= Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.