AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
436

Kabelstam till OBC beroende på modell?

qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Halloj!

Tänkte höra om det är någon som vet ifall E34 525 har den "stora" kabelstammen (med ca. 20 kablar) fördraget till OBC'n?

Jag skulle kunna tänka mig att det är standard på de lite "dyrare" modellerna, trots att det original endast sitter monterat en klocka eller check-kontroll.

Det är ju förvisso enkelt att kolla, men om någoon vet så är det ju gött att slipap rycka ut stereon för at tfå loss grejjerna.

Tänkte ev. skaffa OBC panelen till min 525 -89:a, men skippa manöverspaken i rattkonsollen (klarar mig utan den).

Tacksam för alla svar! :D
Visa användare
48
Paulus
540iA Touring -98
Tjena!
Går ikke an å si ja/nei til det spørsmålet, jeg har en 525iT -93, der fins kun 2-3 kabler fram til min analoge klokke:-( Det er nok ingen vei utenom å ta ut stereo'n, plukke ut klokken og vips! Har du tur!?! Jeg har også 4*elhiss; Større sjanse for at det ligger ferdig "stor" kabelstamme. Har vært diskutert masse i forumet tidligere, søk bare:-)

Mvh
Paul
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Tackar, tackar... ja, då verkar det inte annat vara än att börja rota runt därinne.

Jag tittade på några tidigare diskussioner, men hittade tyvärr ingen uppgift på om det gick att ta reda på utan att rota. Men nu vet jag! :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.