|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
VAR KÖPER MAN EN 22"-mare? Går bestämd framot! |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
fan jocke, varför "bara" 22, Länk |
|
hmm....jaja 22" är ju lagom, själv har man 14" :) hoppas att du byter fälg till vintern (om du nu kör med bilen på vintern) för 22" vinterdäck är väl inte bland det bästa, inte för plånboken iaf :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Det verkar dess värre som att ingen däcktillverkare gör däck som går att sätta på 22", som då passar både fälg och bil. Så eventuellt blir det bara 21". Men allt beror på om jag får mina nuvarande sålda. Jörgen Finns det någon i sverige som tar in fälgar från de där. Hittade några intressanta saker där :) //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Varning för SUSAB |
|
|
22"are Fälg + Däck Länk /// Lazze |
|
|
Satan va den E65:an är snygg! /Manray/ |
|
|
Bimmerman, kolla in breytons hemsida och förljande fälgar... "Breyton Magic Sport 22" Köp!!! Eller önska av tomten! /Per |
|
|
De är ju klart Bimmerman att du ska ha 22" jag tror jag ska önska mej dina "gammla" i julklapp av tjejen ! |
|
| Själv kör jag med 25" utan däck det gnistrar så fint i vintermörktret men kan vara lite halt ibland :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.