|
|
|
|---|---|
|
Skall till och skaffa en M5 Touring, och undrar lite vad jag kan få för min 525iA -90. - Svensksåld - 27000 mil - Servicebok - Islandsgrön metallic - Skinninredning(inga skador) - Elhissar fram - Elspeglar - Farthållare - AC(ej fungerande, ej felsökt) - Värme i säten fram - Topp renoverad vid 20000 mil. - Nyrenoverad fram och bakvagn - Nya broms och bränslerör - Sommar och vinterdäck Det finns givetvis lite skavanker. Dels en liten bula under ena bakljuset, dels lite rost i bakkant på passagerardörr, runt lås baklucka och tanklockslocket. Bilen går mycket bra, och tar ingen olja. Kan man få 25 laxar för denna? | |
|
20-25' ?? //Marin |
|
| 25-30.000 kr tror jag på om helhetsintrycket på bilen är gott. | |
|
Aldrig över 25´ En Automat som gått såpass långt tingar inte ett pris över 25 kkr. Den är för dyr att laga när det väl går sönder. + det finns fruktansvärt många e34:or till lågpris. EN fin och otroligt bekväm bil till skitsummor. Tyvärr.... (för din del). Speciellt inte med rost på... |
|
|
Defekt klima, 27000 mil, rost och skavanker, synd på en annars trevlig bil. Jag skulle inte heller betala över 25k med de bristerna, särskilt rost och lackskador ser jag som allvarligt även om det inte är en ny bil, det är ju hellack som gäller då, eller så blir den en rishög med tiden. |
|
|
15-20 skulle jag max ge, men du kan nog få 25 tusen för den om du orkar vänta ett tag och inte har bråttom att bli av med den. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
| JN skambudar friskt men knappa 25 är nog rimligt | |
jocker18@home.se |
köpt en nyss en e-34 i snäppet bättre skick och manuell låda för 34000:- med riktigt fina fälgar och vinterdäck till. men så var det dags för bes. och min är faktiskt "rostfri" tycker att du ska sätta den på 27000:- och släpp den för 24000:-. WmB SoundZ |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.