|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Malmö polisen provade en målad Mercedes 220 kombi... den välte i en biljakt inne i stan! ;) En jobbarkompis blev tagen av en civil svart E36 M3 i Malmö. Troligen beslag... Du är aldrig säker! // Anders |
|
|
Eivind; det var väl en 730 om jag inte minns helt fel? :) Eller.. 735? 740 var det inte ivf :( -- fjalar |
|
|
Down under kör dom 330Ci Cabbe Länk Dock endast show. Mvh Stephan |
|
|
fjalar: det är gott möjligt... tyckte bara komma i håg den "fransk-engelska" polisen seja "sevenforthy".. men, det är länge sänn jag har sätt den, så det är inte omöjligt jag har fel.. men det är en bra film! :) |
|
|
Polisen i sverige har faktiskt också BMW, torskade "rejält" i fredags på E4:an. Dömm om min förvåning när E39:an som vägrade försvinna i min backspegel tände blåljus bakom grillen... Det va en 01 eller 02:a 540, extra backljus & två låååånga antenner därbak. Ingen trafikpolis utan Säpo, men dom ä ju också poliser, åtminstone om man har en väldigt tung höger dojja.. |
|
|
Den Am. polisen i South Carolina fick en 540i E34 till skänks av BMW för många år sedan, kanske som en gåva åt delstaten i samband med uppförandet av Spartanburg-fabriken? MVH, E38B12 |
|
|
Tunisien. 3-serie bilar. Länk Udo Dirkelsniff |
|
|
"Politiet" i Oslo har en burgunder 5 serien som civilare:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.