|
|
|
|---|---|
|
Varför, jag undrar bara VARFÖR, finns det nästan inga E12:or kvar i denna världen? Vilket oerhört slöseri med fina bilar! Jag fick tag på en av de sista (känns det som) idag, och det var bland det bästa som hänt mig på länge! Alltså, ser ni någon till salu, tveka inte, utan ta ert ansvar och slå till så fort ni bara kan. Såja, då var det sagt:-). Nu vill jag bara veta om det finns någon E12-entusiast i stocholmsområdet som är sugen på att gå igenom bilen lite, eller som kanske har några coola originaldelar att kränga till mig. Hör av er bara:-)! /MVH Kalle "let the Best Machine Win!" | |
|
Hehe, stackas Kalle kunde inte hålla sig från BMW-träsket mer än 48 timmar. Tack för bilderna förresten. Du kommer oxå att få... Mvh. Micke Länk |
|
|
Nej, vet inte om man ska skratta eller gråta:-D! Grannarna har börjat titta snett på mig, de är helt säkra på att jag är framgångsrik medlem i någon suspekt bilsekt. Snart kommer nog de vita rockarna och hämtar mig..... Thanx 2 U 2, tror du förresten att man får på 18":arna på E-tolvis? Fast då kanske grannarna flyttar:-D! /MVH Kalle "let the Best Machine Win!" |
|
|
Moonflower: Inom en kort framtid kommer grannarna att sluta prata med dig de blir korttänkta:) Har du skruvat mätaren på 520an framåt?:DD Asken |
|
|
Ja, inte omöjligt! Fast vad ska man med grannar till egentligen, de klagar ju ändå bara på att man spelar stereo hela tiden:-). Och till saken hör att jag bor i villa:-D! Det är väl bla. därför bilstereon är så viktig, eller vad tror du?!? Tolvis har faktiskt EN högtalare..... Just det, min skumma milangivelse beror på att "herr messer" fått för sig att stanna på +16000 mil. Fast förre ägaren lovade att bilen ska ha gått runt 20k, och då är väl allt frid och fröjd va:-)! /MVH Kalle och tolvis "let the Best Machine Win!" |
|
| messer=kniv :) | |
|
Fasen också, skulle aldrig ha lagt ner tyskan:-D! Har du sålt av bilarna förresten:-)? "let the Best Machine Win!" |
|
| moonflower: Nix...men parkerat dem här vid fönstret, tills vidare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.