|
|
|
|---|---|
|
Finns det pedaler till en automat E39-a? Hittar inte i listan på : Länk Var får man tag på en M-fotstöd då? Finns det på m-style? MVH/Andre | |
|
Nån som köpt till E28 kanske ? _____________________________________________ Länk |
|
|
Mfotstöd finns hos BMW kostar 600kr?. Köpte tyvärr mstödet innan jag köpte ac s pedalerna hade varit snyggare med allt samman i samma stil. Se bilder rekondreportaget. ACS som har suverän passform bland de jag jämförde mellan finns bla på bmwhandlare, däckiaverkstad eller nordicuhr som acs nya ÅF i sverige. Dock är ACS inte billiga men som sagt snygga:) Asken |
|
|
Asken! Förstod jag det rätt att ACS pedaler och fotstöd kan köpas på BMW? Är dom snyggare än BMW´s egna M-pedaler, fotstöd? |
|
| Detta är mitt tycke ja, org finns inte till auto då jag kollade förra året. Du kan köpa hos bmw, däckia eller nordicuhr. | |
| ///M-fotstöd kostar 510:- på BMW. :) | |
|
Var på BMW här i Luleå idag och dom sa att det endast finns M-fotstöd till dom nyare bmw modellerna ej E34 =( //Roger ------------------------------------------------------ Länk |
|
|
Roffa: Du får be din reservdelstomte titta lite noggrannare i lagret! Det ska finnas...enligt en tillbehörskatalog från 1994 som jag har...den har 51 47 2 238 897 som reservdelsnummer. "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.