AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
625

Snott emblemet

Visa användare
23
Pappa*2
BMW 750iAL-96
Faan,han bara ha vår nyinköpta 750ial-96.
i 9 dagar sen var det nån klåfingrig djävel som
pillade bort bmw märket på bagageluckan.
blir så förbannad att man inte kan få ha sinna pryllar i fred..
Någon som vet vad ett emblem går på..

BMW 750iAL Forever..
Nu kommer du bli ännu argare ca 150-200 kr.

Beklagar att det finns såna typer.

MVH Stephan
Jag köpte ett huvemblem för några veckor sedan och jag fick punga ut med 130:- för det.

Mvh.
Micke
Länk
hm..slänger in en fråga som är inom ämnet..är det samma dimension på märkena oavsett modell? passar emblemen från t.ex. e28, e31, e39, e46, e36, e34, osv på min e30? för att jag ser inte ngn större skillnad i dimensionerna på dom, dock så frågade ju reservdelskillen på Eriksson & Månsson när jag var inne och ville ha pris...130 kr / st till min bil..men spelar det ngn roll om man tar från ngn annan bil? tänkte om man hittar ngt märke på en skrot....

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
Visa användare
23
Pappa*2
BMW 750iAL-96
Ja på M-bilar i Eskilstuna sa dom att märkena i stort sett passar till dom flesta moddeler..
Mitt gick på 129:-.. Passade även på att få hem en svensk instruktionsbok 118:-
M/kenneth

BMW 750iAL Forever..
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Åk till Ludvika..... BMW emblem = 115:-

Ujujuj va billigt.

=)
Appelqvist:
Det gör jag nästa gång det behöver bytas...
Är nog lönande. Jag har bara 60 mil enkel resa...
Jag tor inte att jag kommer 120 mil på 15:-))

Mvh.
Micke
Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Om någon kör så med en av mina bilar så hoppas jag att jag ser det, så ska de få en del av min bil. Glaskrossaren ska de få i pannan!!!

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
ShProPro-medlem
207
Shopkeeper
X5 3.0iA -04 Safirsvart
Huvemblemet är samma på E30, E32, E34, E36, E38, E39, E46, X5 och Z3, samt att det passar till bakluckan på E32, E34, E36 sedan & coupe samt E38.

mvh
Shopkeepern
Länk
Visa användare
433
ez
330CI cab E46 -02
318d F31 -15
Men alltså Appelqvist, menar du att man ska åka till Wiklunds bil och elservice???? Om man tycker att det är värt att tjäna några kronor och bli hånad så kan man juh göra det... Den mannen är en sorglig typ...

// Henke Bleifuss
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ursäkta men är 130kr dyrt? Man får ju ett nytt märke.. Leta upp ett gammalt på en skrot för att tjäna några kronor känns lite sniket.
FolkaaN
håller me hubbe men du kan ju alltid lacka igen gropen efter märket så ser ju bilen lite stajlad ut =))

BMW = The biggest the best better then the rest
Cs
50
Csoft
750iL -89
Hur är det dom säger i Pulp Fiction "U dont mess with a mans autombile"

=)
FolkaaN
ibland fattar man inte varför dom gör det det e ju inga stora pengar för ett märke vi har råkat ut för att våra sten plattor blev stulna ca 6 st värde ca 10 kr styck....

BMW = The biggest the best, better then the rest
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
Ibland undrar man vad det är för folk som finns därute. Min flickvän fick sina speglar stulna på sin M3:a för tredje gången på två år nu i helgen. Hon är inte glad.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.