|
|
|
|---|---|
| hel konstigt... när jag acc iväg på tvåan och kommer upp till 4000 varv då börjar bilen "hosta" men efter ungefär vid 4300 varv så börjar den acc normalt igen?!?! fattar inte varför och det är enbart på 2:a växeln oxå!! | |
|
Låter konstigt , min gick dåligt efter 4300-4500 varv förr , eller den tappade som suget eller vad man ska säga men efter jag köpt ett Koniskt BMC F1 Power sportluftfilter så gick den mycket bättre ! Hade nå jäla vakuum i luftboxen på nä vänster... det kostade 870:- på Länk men det kan ju vara nåt annat också vad vet jag !? Lycka till _____________________________________________ Länk |
|
|
Men det var på högre växlar , min gjorde exakt som din gör nu när jag hade lite soppa , dvs 20liter och neråt , den orkar inte pumpa fram tillräckligt med bensin ! Vanligt fel enligt många 535i-ägare Är din en M eller inte ? min är ju ingen M men är på väg att bli , rätt kul ändå att köra ifrån folk i min , ser ju ut som värsta gubbbilen ! =) _____________________________________________ Länk |
|
| min är inte heller M... så det är skit kul hehe vad är det man ska ha för att få den till M | |
|
Ja ett M-kjolpaket , M-inredning och bilsteindämpare och väghållningssats typ ! Det är på min och kjolpaketet ska jag köpa nu i veckan medans jag jagar fortfarande klädsel... _____________________________________________ Länk |
|
| vad är det för klädsel i M bilen då?? | |
|
GuranJ: Sportstolar fram samt M-ratt. Det är skillnaden vad jag vet... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
GuranJ: M-ratt och belyst M3 E30 knopp har jag än så länge som inredning i sportutförande annars är det vanliga surstolar som ska så fort som möjligt bytas ut ! nofx16: Det är väl bara 320iK - 88:an du äger eller ? _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.