|
|
|
|---|---|
Tim_318i |
Tänkte bara lägga in denna länken till en bakgrunds bild som jag har gjort som kanske vissa andra vill ha. w1.303.telia.com/~u30326127/bilder/motor.jpg // Tim |
|
Hehe nice, men jag tror ja håller mej till brudarna :P // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Tim_318i |
får väll lägga till lite brudar på den då :) // Tim |
|
Haha undrar vilken de är som fixat sakerna på dom flesta bilderna:) |
|
MIRRE75 |
Säger bara R...O M3! He he.....=) Länk Länk |
|
Vems e M3 turbon? Vad är det för kolvar? //Ticco www.ticco.com |
|
Tim_318i |
Ticco: Det är Rafkos m3 turbo Kolvarna kommer jag inte ihåg vad det va för några, men han kan fixa dom kolvarna ifall du ger han 28000:- // Tim |
|
28k !!! Va f*n e dom kolvarna gjorda av??? //Ticco www.ticco.com |
|
Tim_318i |
Bra fråga vad dom är gjorda av men han sa att dom klarar över 650hästar. // Tim |
Tim_318i |
Glömde att säga att i det priset så ingår stakar,totalseal ringar och alltsånt som hör till där också. // Tim |
|
Hallå eller! Helt annan femma då ju. //Ticco www.ticco.com |
|
RafkoM3 |
Ticco: Mina kolvar och de flesta bilder.. Kolla på min hemsida.. 318_tim: Du borde frågat innan du plockade bilder och lekte kollage med dem. De är upphovsrättskyddade som du säkert vet. Nu är jag ju ingen sur gubbe, men men... /M3 E30(TIC) Länk |
|
Haha..jo snör dit några brudar så är det en given bakgrundsbild. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Tim_318i |
RafkoM3: Jag tänkte faktiskt inte så mycket på det, så det va la tur att du inte är nån sur gubbe :) // Tim |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.