|
|
|
|---|---|
|
Tja... nån som har koll på grymma fälgar till 7-serien??? Polarens flickväns familj har en 740 med 20" Alpina fälgar på, å det ser j-ligt FETT ut...!! Men aj så dyrt det måste vara..!? Har ju sett 18 eller 19" som sett bra ut för billigare peng. Nån som vet om fälgar är billigare i tyskland än sverige (begagnade) ??? 20" är ju det man ska om man vill att folk ska få nackspärr när man glider förbi... Fallis | |
| Man brukar kunna hitta begagande 20" Alpina med däck för runt 20-25.000 kr på tex. bmwbörsen, motorbörsen etc. Det blir dock dyrt när man behöver nya däck. Annars är Rondell 58 18" snygga på E38, 14.000 kr, nya med däck är prisvärt. | |
|
Hosta upp 40' så får du mina, nyskick på fälgarna. Däck å fälg rullat ca 700 mil. Har börjat snegla åt 21" //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Varning för SUSAB |
|
Scheckheft |
Hej, som originalfreak rekommenderar jag att titta på denna sida. Nog gör BMW snygga fälgar. Länk /Scheckheft |
|
J.L: 14 loppor för nya 18" Rondell 58 inkl. nya däck...var hittar jag dessa?! Klockrent pris får man säga. /Rallegol |
|
| Ralle7, det finns en annons som är med i tidningen Motorbörsen varje vecka som säljer dessa fälgar. 11 500 kr för 17" med däck, och 14 500 kr för 18" med däck. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.