|
|
|
|---|---|
|
Hej min färddator behöver kalibreras efter att jag lagat den. Just nu blinkar den bara, det måste ju finas ett sätt att kalibrera den. Finns det någon som vet hur man gör eller vart man kan vända sig? Tacksam för den hjälp jag kan få. | |
|
Jörgen, Enligt instruktionsboken; "Start av färddatorn, strömkretsen har varit bruten. Digitalvisningen blinkar: Tryck på Lock/Uhr knappen tre gånger. Visning 0 visas, tryck in klockslaget (börja aldrig med 0). Invänta kort avslocknande. Tryck på Start/Korr knappen. Färddatorn är klar för användning. Göran |
|
|
Jag har ingen bok men det finns ju ett litet öga till höger på färddatorn. På min bil måste denna lilla knapp tryckas in med en pennspets för att klockan ska gå att ställa in. >> Tryck in knappen , ställ in klockan , tryck in knappen igen<< ,tror det är så man gör. Annars funkar väl G.B:s beskrivning också. Lycka till! // |
|
|
jag behövde bara ställa in tiden.... sen funkar den som vanligt.... men jag vet ej hur, jag skulle lita på Göran om jag va du....... han verkarha koll på läget.... //henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.