|
|
|
|---|---|
Hjelm |
Finns det någon som har erfarenheter av att fälla in ett par extra ljus mellan orginal helljuset och njurarna? Tänkte få dit ett par Xenon bakom grillen eller ett par vanliga som ligger infällda i grillen vid signalhornen.. Om det finns några bilder på hur det blev eller tankar och idéer på problem som man kommer att dyka på.. typ, värme problem.. Det jag oxo undrar är om någon vet vad denna grillsektion kosstar, så man vet vad det kommer att kossta att återställa.. C Y A Daniel Länk |
Hjelm |
Pratar med mig själv.. :) Grillen på sidorna av njurarna bingar 180:-/st , så nu är det "bara" att hitta lampor och försänka dem in i grillen.. Jag tänkte sätta dem sentrerat så det ser ut som att det är "orginal".. Kom gärna med tipps och sånt! C Y A Daniel Länk |
|
Tjena Hjelm. Så du har hittat en lösning på fjärrljusproblemet nu? Nu får du äran att bli försökskanin på denna lösning. Jag hoppas att du återkommer med bilder på resultatet. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Tittade på filmen Shaft idag. Där såg jag en stylad E-36 med fjärrljus inbyggt i njurarna. Lyckades spara bilden på datorn. Skulle kunna lägga upp den på nätet men jag vet inte hur man gör. Någon som kan ge instruktioner? Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
Hjelm |
Du kan maila den till mig så fixar jag en länk.. C Y A Daniel Länk |
|
Hjelm: Du har mail...Tror jag.....Är inte så bra vän med datorer ibland =) Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
Hjelm |
Då får vi ha en liten utställning på olika extraljus förslag.. Länk Maila till mig lite andra förslag så slänger jag upp dem oxo, så kan vi rösta sedan.. ;) Jag tycker ju personligen att trean är överlägset snyggast! C Y A Daniel Länk |
Hjelm |
Då får vi ha en liten utställning på olika extraljus förslag.. Länk Maila till mig lite andra förslag så slänger jag upp dem oxo, så kan vi rösta sedan.. ;) Jag tycker ju personligen att trean är överlägset snyggast! C Y A Daniel Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.