|
|
|
|---|---|
|
Ska skifta till v-däck idag. Nån som kan tipsa om var man placerar garagedomkraften vid lyft fram resp. bak på E39 limo. Mvh Hasse | |
|
Finns utförliga bilder i instruktionsboken. Vet inte om det är samma system som på E46 (tror det iofs), i såfall skall "lyftplattan" på domkraften placeras i urgröpningen på gummikuddarna under bilen. Lämpligt är att placera en garagedomkraft på samma ställen. Mvh |
|
|
Finns tyvärr inga bilder eller andra instruktioner min instr.bok. Får väl bekväma mig att kika under bilen och se om det är som på e46. Mvh Hasse |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag lyfter ett hjul i taget med garagedomkraften på ordinarie lyftställe, det finns en balk fram, men att se var den är bland alla plast och en släde till bil, är ju bara mera knöligt MVH Hasso Länk |
|
Brukar lyfta min E34 på diffklumpen bak å precis mitt i mellan hjulen fram. //Erik. |
|
|
Fram lyfter jag i "bulan" i framvagnsbalken, domkraften passar fint där. Bak lyfter jag i klumpen. Hade jag en lyft hade jag använt de fyra gummplopparna under vevdomkraftsfästena. Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.