|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det skiljer på nedersta dörrlisterna (de som greppar runt dörrkanten) om man har M-paket? Lackade eller olackade, samt utförande. Tack för eventuell hjälp. Mvh Rasmus | |
|
Ja det ska vara andra dörrlister, måste fixa nya själv. Men du kanske undrade hur M-listerna skiljer sig från dom på din 535:a original och det vet jag tyvärr inte. |
|
| Vars kan man få tag i sånna? Förutom hos bmw då...lär ju kosta multum där... som allt annat som har anknytning till M-märket... Skrotar iofs.. fast dom brukar väl fara rätt illa fort vid krockar..jaja får väl leta på skrotarna! | |
|
Köp INTE på skroten, dessa lister är förbrukningsvara och har begränsad livslängd. När de släpper kommer smuts och fukt in och dörren börjar rosta. Priset är 420.- resp 390.- för fram/bakdörr och de kommer grundlackade. Det priset kan knappast anses som "multum" ;), men allt ju relativt... Detta gäller alltså bara till de med M-paket, har jag fått lära mig nu. De vanliga listerna kostar runt 180.-. Alla priser gäller hos BMW. Mvh Rasmus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.