|
|
|
|---|---|
| Hur många olika M3 vingar finns det egentligen?? Vet att det finns en med bromslyse och en utan (dom ser väl likadan ut??) men finns det fler också?? | |
|
GT vingen finns ju också. Länk |
|
|
Zlaatan: Du menar troligast Motorsportvingen som det står ///M i mitten på eller nåt sånt sen finns det en likadan som det är bromslyse på istället ! Vingen ser som 3-delad ut på nåt sätt , hoppas det hjälpte _____________________________________________ Länk |
|
|
Näe, jag har köpt en vinge från en kille i skåne som säger att det här är "lilla" m3 vingen.. jag skickade en bild på den vanliga vingen (den med och utan bromsljus) och han sa att det var den. Nu när jag fick hem den så visade det sig att det inte alls var den.. Den här är mycket lägre och smalare + att den har en liten förhöjning längst bak så den är inte helt platt heller.. nån som sett nån sån?? |
|
|
Vad heter den jag har? =) ................................................................. Länk |
|
|
Såvitt jag vet så finns det inge M3 vinge. Det finns en M3 GT vinge men inte annars någon officiell M3 vinge. DVS En vinge som satt standard på m3 något år. M-technic vingar finns det dock gott om. Personligen tycker ja den ja hade på min förra bil hör till en av dom snyggare: Länk Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Joakim, vore lättare om man kunde se vingen.. Finns ju motorsport vinge som dem flesta m3or har. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.