|
|
|
|---|---|
lunosue |
Är det rätt pris? 54000 kr 530, 93, 28000 mil, standar utrusning, ej vinter däck, svenksåld, 6 ägare. ifall, vad måste jag vara noga med att observera. Tack för hjälpen. |
|
Vad innebär standardutrustning? 28 000 mil behöver inte betyda att bilen är dålig, däremot kommer den att vara mycket svårsåld sannolikt. /Simon |
|
| Med tanke på att den har gått 28.000 mil verkar det lite i överkant. 45-50.000 kr tror jag mer på. Vanliga fel denna modell: Bultar till oljepump lossnar, insugsmembran går sönder och en plastkula i automatlåda kan bli utsliten vilket kostar ett par tusen att laga. | |
|
Jag håller med om att det kommer bli svårsålt med en 28000 milare, men jag LOVAR dig att i denna jungel av fusk så har 7 av 10 importerade V8:or av denna årmodell + - ett par år gått minst lika långt, även om deras mätare visar annat. Så är den välsörvad är den fortfarande maskinellt skottsäker. 3 mkt vanliga fel rabblades även upp, man kan nog kanske gissa att lådan redan genomgått sin första renovering!? I övrigt lycka till, en mkt trevlig bil. Personligen tycker jag priset är bra, ingen dålig affär om den är fin, och heller inget "klipp" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.