|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det lackar ju mot jul och vad kan väl då vara bättre än att gebort något till något/någon man gillar?? Så gör som jag: lämna ditt bidrag till BMW-power på länken nedan ,så har du verkligen glatt många med din klapp!! GOD JUL!! Länk | |
|
Handen på hjärtat allesammans nu, känns det verkligen bra att bra att bara ta för sig av det jättejobb BMW-Power grabbarna lägger ner, utan att ge något tillbaka?? Jag har lättat mitt samvete ( ...och börs), har du?? |
|
|
Bra initiativ Magnus! Jag kommer att sätta in en liten peng när jag kommer hem och har tillgång till min lilla säkerhetsdosa! God jul BMWPower! :) ________________________________________ Länk |
|
sebbe_bmw |
Bästa idé:n jag hört på länge! Sebbe |
|
blir lätt en donation snart. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
japp, god jul på er!=) *badass toys for badass boys* |
|
|
Mycket bra idé. Det är väl det minsta man kan göra. mvh Larsa |
|
|
Ja instämmer, klockren ide. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Ching ching!!! Där ramlade mitt bidrag in. Tack för en super site! MVH |
|
JPM |
Tjuvringer några gånger från jobbet.. :-)) Juan Pablo Montoya For President |
|
Självklart ringer jag några gånger... God Jul BMWPOWER gubbar.... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
God Jul & Gott Nytt År önskar jag oxå. Hoppas att det är fler som sätter lika mycket som jag, the crew behöver allt dom kan få. Nej, jag ingår inte i det gänget. Mvh. Micke Länk |
|
|
Micke: Men lite provision får du nog allt... ;) DanneZeta önskar också "Powergänget" God jul! *ching ching* roadZter |
|
|
"Välkommen till BMWPower..." (tel. 0939-200 2002) Vems röst är det? Någon bakom sajten kanske? =) roadZter |
|
| Tar inte telebolaget en del av stålarna när ni skänker pengar på det där viset? | |
mase |
kul att alla bmw ägar inte e snåla :)) självklart doneras de lite från mej me. TREVLIG JUL PÅ ER ALLS!! blixter och dunder.... |
|
Player: Klart dom gör, men det är ett smidigt sätt. roadZter |
|
|
visst, men hur mycket går fram? Varför sponsra telebolaget med 50% |
|
|
Player: Jag kanske äger aktier i Telia? ;) Det kallas valfrihet, tycker du att det är en dålig idé att skänka pengarna via betalnumret tycker jag att du skall sätta in en summa direkt på post- alternativt bankgirot. roadZter |
|
| www.skandiabanken.se så rullar pengarna ut snabbt och säkert direkt till behjärtansvärda andamål som t.ex. BMW-powers PG/BG | |
|
Upp! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.