|
|
|
|---|---|
|
jaha ska sälja min bil och undrar lite vad den är värd. Om bilen elhissar, ellucka, delbart baksäte, dimljus, M-ratt, Acc(renoverad), nerlackad, Stora färddatorn, farthållare, 16" fälgar, larm, stöldmärkta rutor. det är ju inget värde i bilen längre verkar det som kanske lika bra att bilen i några år till och ha den som andra bil istället? Mwh T | |
|
Hur mycket har den gått? Svensksåld/import? generellt skick? Dokumentation? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Runt 60-65.000 kr, svårt att få mer, E36 priserna har rasat mycket på senare tid. | |
|
missade lite det är en -92,21000mil, import -98 skicket är bra inga utslitna stolar och dylikt.är lagad för 83000:- i år |
|
|
Lagad för 83 KSEK...låter extremt mycket, hade varit billigare att sälja bilen som skrot i så fall som det låter. /Simon |
|
|
simon_en det är inte jag som har lagat den (försäkringsbolaget) ,så det är ju inget som höjer värdet förutom att den är mycket fräsch. |
|
|
ted81, ok den har varit krockad eller vandaliserad då? /Simon |
|
|
45-50k skulle jag värdera den till. Mindre om den varit rejält smälld. Så det är ju lite tveksamt om inte Ditt bruksvärde för bilen är högre än så... Mvh Kalle |
|
|
simon_en den har varit smälld lagad på bmw i Göteborg. är kryssmätt=ej riktning av kaross. så den har inte varit så rejält smälld. men jag har kvitto på allt som är lagad eller bytt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.