|
|
|
|---|---|
| Tänkte höra om nån vet hur mycket som måste modifieras för att få i en M5 3,8 motor i en E30. | |
|
Länk Så där gör man. Skicka ett mail till Kilander och fråga annars. //Johan dreiachtzehnis Länk |
|
|
jag håller på att bygga en sådan,det finns färdiga motorfästen i tyskland att köpa,rensa inredningen och satte i glasfiberstol med 6 punksbälte igår och nu ska buren i...........lycka till m3johan |
|
|
Dregel =) MaxPower Länk |
|
|
vorre kul de där me Meningen me livet uppstod 1983 och slutade tillverkas 1993 (e30) |
|
|
m3johan: saknade din bil på kullen =) vad EXAKT vad gjort med den?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
| ja undrar om de e mycket jobb me elsystemet när man planterar en 3,8 i en e30, vilket elsystem e de på 3,8 tillexempel? | |
|
m3johan: Hörde (av Hanna) att du kanske skulle bjuda på en åktur? Det vore kul. Bjud Hanna på en tur så får du höra hon skrika.Haha. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
| det är bara att komma till v-ås i vår,det blir ett gt 45 aggregat med autronic system och venolia kolvar+ lite mer godis,är du nöjd med m5:an? | |
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Dregel har ocksa.... Men hur gor man med besiktningen? Det ar ju inte sa kul att byta motor till varje besiktning. |
|
| m3johan: Vilken firma säljer färdiga fästen? Finns dom på nätet? | |
|
Ja visst är jag nöjd.Skit rolig bil Men den är till salu nu.Jag är sugen på nå nytt. Klart jag kommer till Västrås i vår. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
m3johan:Ja visst är jag nöjd.Skit rolig bil Men den är till salu nu.Jag är sugen på nå nytt. Klart jag kommer till Västrås i vår. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
m3johan: Hur mycket har du räknat med att få ur motorn? Som kilander eller? "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
vi får se,det är samma firma som ska bromsa den men effekt lär det bli,jag ska också eventuellt köpa ny bil är sugen på nya m3:an eller m5:an vi får se. DR stein:vi byggde motorfästena själva men det finns att köpa färdiga i tyskland m3johan |
|
|
m3johan: Köp min då.Finns med på Börsen. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.