|
|
|
|---|---|
| Tjao! Jag undrar om det fanns någon E34 med vita blinkers som standard från fabrik? Eller var det bara vissa ALPINA modeller som hade det? Eller var det vissa M5:or som hade det? Eller var det någon speciell årsmodell som man kunde välja till vita blinkers på? | |
-RW- |
undrar om det inte är 95orna som har vita blks fram, sido och bak. |
| Ja ok. Fast jag har sett 95:or som har oranga blinkers också. Antagligen var det extrautrustning med oranga blinkers? | |
|
På min 95:a var det original orange blinkers runt om. FAst nu är det vita. Tror inte att det har suttit originalmonterat på E34 någon gång. Micke |
|
| Vad jag vet har det aldrig suttit vita blinkers orginal på E34. Däremot är det ju otroligt populärt att montera i efterhand, och de flesta E34 har ju numera vita glas. | |
|
på min 95a sitter det orange, den är importerad kanske det är annars på svensksålda? sitter även orange på 96orna E34. hur som helst ser det bättre ut med vita. Finns det (bak) till touring e34? nickeberka |
|
| nickeberka, jag tror att man kan köpa bara själva blinkersglasen lösa bak till touringen, och sedan såga bort den oranga delen och limma dit den nya vita. | |
|
J.L, du har så rätt, hittade uppgifter om det i forumet. till att inhandla, men först är det dags för motorvärmar montering. en tackar för tipset i alla fall. nickeberka |
|
| Finns det till sedanmodellen också? | |
|
Dr Stein, kolla in www.reproglas.com , finns i alla fall till E34 touring (bak), även i andra färger än vitt. nickeberka |
|
| helt säker (nästan...) på att m5 -95 och framåt har runt om standard | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.