|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
Clubsport Var köpte du den? På BMW? |
|
|
saablar: Ja på BMW, har lite kontakter där. No More Limits! |
|
| Kolla på Modellbilsvagnen.se dom har ett flertal e30 att välja på.. | |
|
Bra länk, synd att jag bara hittar M3 E30 och den har jag. No More Limits! |
|
| vilken modell är det som dom har på BMW, AutoArt eller Kyosho? | |
|
Det är blandat men mest Kyosho och Autoart. Dom nyare modellerna är oftast Kyosho. Har ganska många, närmare bestämt 12 st, och alla är Kyosho. Dom är väldigt detaljtrogna. Har tyvärr inte nån Autoart än, men med tanke på att dom oftast är dyrare än Kyoshomodellerna borde dom inte vara sämre. Fransosen |
|
|
Kyosho kör dom med nu och dom är klart mest naturtrogna. UT models använde dom förut, har en E46 och en Z3 coupe och dom är inte alls lika detaljerade. No More Limits! |
|
|
Jag vil ha en svart E36 cab med M-paket, var hittar jag det? ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Kankse kan vara ett tips. Det finns en bra och fin modellbils affär vid Davidhalls Torg i Mö Mr.Alpina Min gammla bil:Länk |
|
|
Micke: Länk har ett par E36 M3 cabbar som kanske är av intresse? Du kan ju alltid pilla isär och lacka så den överrensstämmer med ditt orginal. |
|
|
Hittar många snygga BMW men inte en E36 cab. :-( ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Har du sett de jag hänvisar till i länken? Du får klicka dig fram några steg till du kommer till "BMW -> road cars 1:18". Där finns två E36 cab. M3 förvisso, men du ville väl ha med M-paket? | |
| Dessa Länk har samma två modeller som Modellissimo (M3) plus en "vanlig" 328i cab. Tyvärr lite väl höga priser dock. | |
|
Dit du hänvisar finns bara Z8 och Z4 utan tak. :-( Länk Den sista du hänvisade till är som sagt lite dyr, 523:- + frakt. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Fel länk i förra inlägget, här är road cars 1:18 ---> Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Ahhhhh Ser nu att det är fyra DELSIDOR på den länken och där finns mycket riktigt E36 cab! SORRY! Är nog lite trött. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Ok, blev nog lite galet kanske. Det ska finnas fler undersidor. Om du går till Länk kommer du till startsidan. Välj först språk, sen att du vill se modellerna indelade i biltillverkare. Sen bör du kunna klicka dig fram till "BMW -> road cars 1:18". Längst ner på sida 3 av 4 hittar du nog det du söker till ett överkomligt pris dessutom. |
|
|
Ok, bra! Hoppas dessa modeller duger? Om du vet av nåt ställe som säljer E36 sedan i 1:18 får du gärna avslöja (förutom Modellissimo). Skulle vilja ha en sedan utan M-paket. |
|
|
Tyvärr så blev jag lite besviken på dessa då detaljrikedomen inte verkar vara den bästa. Den ser verkigen billig ut! ---> Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
UT håller ingen högre klass på sina modeller, tyvärr. It´s a fast world... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.