|
Sida 2 av 10
|
|
|---|---|
|
Hmmm men jag vill ha en 02 touring :( |
|
|
Kolla denna: Länk Z8 i skala 1:12 :DD MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Och glöm inte att notera James Bonds solglasögon i mittfacket på Z8:n!! MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
JPM |
Du kan alltid kolla på www.tradera.com eller ebay.com Ebay har verkligen allt.... Juan Pablo Montoya For President |
JPM |
Länk Länk Juan Pablo Montoya For President |
Soton |
tvalkoppen: 02 touring finns att köpa på BMW i skala 1:18! |
|
Vill ha en E28 skala 1:18 //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Som Soton sa: två varianter finns: 2000 tii Touring Minichamps 1:43 80 42 0 145 822 2000 tii Touring Minichamps 1:18 80 43 0 145 824 Priser okänt höga kan man förmoda! Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
Soton |
Om det är dom från BMW som Harri listar så kostar dom 540 riksdaler... |
Soton |
Rättelse: den stora 1:18 kostar 540 kr. |
|
Japp artikelnumren från BMW:s modellbilskatalog, kollektion 2002. Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
|
Hur kul är det med modellbilar egentligen?? dom går ju sönder direkt man sätter sig på dom ;) Länk *vem är det som ska bygga nåt liknande?? ;)* 120 st bmw på denna sajt BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Ni vet väl att priset på leksakerna är den största skillnaden mellan stora och små pojkar! Själv är jag stor pojke nu och har jag hittat en kul leksaksbil! Nämligen en M5:a ....i skala 1:1. Per L |
|
|
Nån som vet om det går att få tag på E21, E30 och E36 i skala 1:18? Har frågat BMW men dom visste inte. Vet att E36 fanns för några år sen hos BMW. E30 M3 har jag, vill ha den vanliga. Keep your distance! |
|
parolof |
inte BMW relaterat men jag köpte en Ferrari i skala 1:4, nyligen:-) se Länk €90 med frakt:-)) |
|
En E36 Sedan på ebay.de... Länk Mvh Stephan |
|
|
E36 Coupe.. Länk Den enda E21:an.. Länk Mvh Stephan Ps Får lov att skriva, att det var ont om 1/18 3 serie bilar, däremot nytillverkar Minichamps, E34 och E32 för leverans nu, respektive till hösten, Länk Länk Och det är ju mycket roligt! Alltid något, även om det inte är 3 serie. |
|
|
Stephan 735i: Tackar för infon, jag har snart allt i 3-serien så jag får snart gå vidare till dom andra serierna. Keep your distance! |
|
|
På Tradera Länk eller Ebay Länk finns alltid en massa olika modellbilar att bjuda på Mats BMW CS #5847 |
|
|
Köpte M3 CSL 1:18 idag och bilen har kolfibertak! Och det låg en M3 CSL väska i bagageluckan... Klart häftigaste modellbilen jag köpt. Och med 25% rabatt, kan inte bli bättre... No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.