|
|
|
|---|---|
|
Länk Uppfyller alla mina krav, ringt och pratat med säljaren, 2 ägare, servicebok finns, allt funkar och bilen är i bra skick. Han hjälper mig med allt för exporten och så. Jag har inte prutat än. Men ska säga till säljaren att jag kommer ner och hämtar den om han är redo att släppa den för 8200 euro. Vad tror ni? Ser ni några fel på den? Värt besväret? Det är en bil jag ska ha, inte för att sälja vidare. MVH | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ja, 1000 lappen för båten från rostock, 1500 skrotavgift, 2000 besiktning, sedan fixa försärkringsbolgaets krav. Köra bilen hem till "staden" med trafik försäkring. Värt, jag om det är drömbilen. Han kan ju köra dej till färgan, och sedan löser du interrims skyltar i Sverige, slipper du de tyska (150 Euro) Annars finns de många 328or i Sverige, för annons pris från 80 000 kr. Pruta till 9000->8200, svår och tro att du fixa det. Men lycka till |
|
Hej, Jag hade räknat med ca 12000:- extra för att få hem bilen körklar osv. Det är svårt att pruta 8000:- men det ska väl gå med tanke på han "slipper" mig sen. MVH |
|
|
Går det färja från Rostock direkt till sverige? Det vore ju kalas! :D |
|
|
Ja, både snigelfärja och katamaran. Till och från Ystad. Ta katamaranen, den är lite dyrare och mycket snabbare. My Bimmer is my mistress |
|
|
Ohh.. låter ja hur bra som helst. Nån som har nåt nummer eller webadress man kan kolla upp tideer för avgånger och så? MVH |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Länk och Länk kör till Trelleborg Ystad vet jag inte vilket bolag som kör till, Tretretti ? |
|
Hej TACK! Perfekt det här! Ska ringa ägaren i eftermiddag. |
|
|
Det går till / från Trelleborg också. Katamarenen är som sagt att rekommendera. Dock vet jag inte om den går nu när det är dåligt väder? Tveksamt tror den bara går under "högsäsong" dock vet jag inte 100%. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.