|
|
|
|---|---|
|
Kolla på denna site: Länk Dem är rätt billiga och har ett stort urval. Har lite svårt att bestämma mig vilken fälg jag ska ha till mina vinterhjul. Ska byta ut stålfälgen har jag tänkt. Dimentionen på däcken är 15" 205mm | |
|
Har hört att Alvén Ingvarssons LM-fälgar är tillverkade i Brasielien och har rätt taskig ytbehandling. Tror inte att de är de mest lämpliga för saltslask och vinter. Ett bättre alternativ (enligt mig) är att köpa ett par begagnade kvalitetsfälgar (ex BMW original eller BBS) de kostar dessutom troligen mindre! Mvh |
|
|
Johans förslag e de bästa. Köp ett par begagnade 15" orginal och få jättebra kvalite på ytbehandlingen än få något som ser trist ut efter 2 säsonger. Såg dom hade kompletta paket med fälg o däck på bmw från 6 papp. om du nu tvunget vill ha nytt. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| Nja, jag tar gärna begagnat. Problemt är att jag hittar inget... | |
|
Kolla i "Hälerinytt" (Gula tidningen) eller under BMW-börsen uppe till vänster. Jag ser med jämna mellanrum de som vill sälja både 15" och 16" fälgar till bra priser, vissa med sommardäck och andra med vintersulor. De flesta annonser (båda ställen) är i Stockholmstrakten så du borde kunna hitta något som faller dig i smaken. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.