|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag funderar på att köpa en BMW 325i sedan årsmodell - 93. 1, Vad ska jag tänka på när jag köper den? 2, Finns det några speciella saker man ska kolla efter? 3, Hur mycket ska man ge för en med standard utr.? 4, Vad kostar det ungefär att stoppa drag krok på den? 5, Vilken typ av larm är att föredra? Pris? 6, Vad finns det för modeller som är liknande 325:an? Tack på förhand | |
|
det där med Larm Jag köpte Laserline larm och fick det moterat och klart för 2200:- och det fungerar jävligt bra tycker jag.. Drag tycker jag inte att du ska sätta dit för dom blir så enormt fula med det på och modeller har du ju typ hela 3 serien det som skiljer är typ motorn och vissa utrustningssaker |
|
|
5. Själv har jag efter monterat ett Cobra larm som kostade 2995:- mont. och klart. Ord. pris va 4500:- men Länsförsäkringar gick in och betalade mellanskillnaden så de visste att det va ett "riktigt" larm. Larmet har utöver den vanliga dörr/bagage/motorhuv-övervakningen två rörelsedetaktorer inne i coupén. Fick reda på att detta skulle vara bättre än glaskross då dagens glaskrossdetektorer är så låg stälda att de löser bara typ hälten av gångerna. Detta naturligvis för att slippa fellarm. 6. Andra modeller??? Själv har jag som du kan se en 325 Coupé. Och det ända jag "ågrar" med det köpet är att jag inte köpte en 328 istället emn Coupé skulle jag inte vilja vara utan. Har man inte familj eller behöver Sedan av andra anledningar så tycker jag Coupé är det givna valet. Sedan el. Kombi kan man restan av livet då familj mm kräver det. Mvh JImmy |
|
|
Jimmyboy: 328:an kom ju inte förns -96 så de hade blivit många tusen lappar extra för en 328!! |
|
| LazerEye: 328:an kom -95, men visst hade det blivit en liten extra peng, men det har du ju oxå igen när du säljer eller hur. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.