|
|
|
|---|---|
|
Nu har min förarstol spruckit hela vägen, stort hål! Hade bilen inne på bmw förra veckan.. de påstog att det skulle kosta 5000spänn att laga.. Om det är ngn som har en hel stol el klädsel till sätet hemma (grå,halvplysch) som ni vill bli av med så vv maila mig! en sak till,vad kostar tyg till säte på bmw? Mvh | |
|
Bara tyget till förarstolens sittdyna kostar 850 kr från BMW. Jag anser det vara överkomligt, men jag får byta det själv givetvis. (busenkelt) Jag har mörkblå tyg/plysch i min. Du beställer från BMW genom att uppge klädselkoden som står på en lapp under baksätesdynan. Ska åka till Ludvika och hämta mitt tyg och lite annat imorrn. =) |
|
|
Hittade inte klädselkoden ;( Jag har den mörka gråblå tyg/plyschen också.. vad är klädselkoden till den??? 850.- kan man ju leva med faktiskt. |
|
|
Länk Så här ser min klädsel ut. (inte min bil dock) Ska gå ut och kolla klädselkoden, återkommer.... |
|
|
....följande gäller för min klädsel: Modell: AF51 Polster: 0276 Bestell: 135 Och ha också ditt chassinummer till hands, det vill dom alltid ha. 7 sista siffrorna är viktigast. |
|
|
Det finns minst två blå färger till E30. En mörkblå som fanns åtminstonde 1985 och en mörkblå med grått inslag som jag har på min -88:a. Den senare är identisk med Appelqvists och har beteckningen 0276, Inidigo. |
|
|
Borde man inte kunna köra till bmw(bilen går ju trots allt med trasig klädsel..hehe)och fråga dem vad det är för en ? Länk |
|
|
annars kan man hålla koll på olika skrotar i närheten och se om inte dem kanske får in något som kan vara intressant...jag hittade båda framstolarna på en skrot för cirka 200:-/st... /Henk BMW CS #5075 |
|
|
Har man tur så! Gäller bara att vara först på plats när en fräsch bil blir skrot. ChristianF..... din pärla är så läcker! Hoppas den står i tryggt förvar över det saltade halvåret. =) |
|
| appelqvist //Haha han kör med den fortf iaf, han skulle slänga på vinterdäck snart också! ;) | |
| Sikken rackare.....nåja bara skönheten vårdas därefter så. | |
|
appelkvist: Tackar så mkt ;) Den ska gå över vintern, tyvärr. men jag vårdar den mer än de flesta ;) Sjukt petig ! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.