|
|
|
|---|---|
|
BMW har slutat sälja dom för de var för dåliga i kvalitet och flagnade. Men någonstans måste det väl finnas att köpa? MVH/ Qvarnisbv | |
| Du har ett PM-svar på Zatzy. | |
|
Länk Varför inte en växelspak i äkta titan? Har sett fler varianter både större och opolerade med eller utan emblem i. Mvh |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! BMW har själva ersatt knoppen med en läderknopp, liksom handbromshandtaget. Tror inte titanlooken är något att sträva efter, eftersom BMW inte ens lyckades få version 2 att fungera. På min M5 E39 var knoppen nämligen utbytt en gång på garanti, men den nya spaken var också paj. Så jag skulle köpa den nya svindyra läderspaken för 1500 spänn istället, den är faktiskt snygg! Men inte lika ball som titanspaken....//Johan |
|
Köp skinnknoppen. Den andra håller inte länge! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
| Aporopå M5-knopp...i AMS nr12/98 testas en M5 E39 som har en träknopp med (som det ser ut på bilden) främre halvan i svart skinn...nån som kan bekräfta det?...visst passar den även till en E34:a (förutom vxlmönstret förståss)..? | |
|
Jaså så det blev en M5:a... Färg, år, vad ska du göra med stackan? Så barnvagnstiden är över nu... MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Carbonsvart, -01. Kom till Euro Car Show i Helsingfors Finland 7-9/3 2003 elr Elmiamässan i påsk Yokohamas monter så får du se...;) MVH/ Qvarnis |
|
| Aha så det e din bil man sett rulla i närheten där jag bor i vendelsö..=)..... | |
|
MMmmm: Tror inte det om det inte suttit en grönskylt i bakrutan? Den har bara gått Tyskland - Sthlm och Haninge - JWR i Tyresö ToR. Står i garage och väntar på svenska skyltar så den kan försäkras. Nästa vecka hägrar dock Essen Motor Show o toppfartstest på Autobahn:)!!! Tjoho! Qvarnis |
|
| okidoki, nää denna var svenskreggad, hmm vem kan det va da??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.