|
|
|
|---|---|
mase |
titta så ser ni.jag e ingen expert men vart i h!"#te e m3 looken????? Länk som sagt jag e ingen exper.(fabriksgjord) blixter och dunder.... |
|
Det Reds ut i denna tråden. Inget är dock rätt svar. Länk Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Man skall inte upprepa något som redan har eltats, men det är just sånt här som får "Svennson" att tro att de drar M3or på löpande band med sin V70is eller vad det är frågan om. Exempel på detta var när en kille jag känner som jobbade som bilmekaniker vid globen..han sa att han hade kört en M3-E30 och hans corolla gick mycket bättre. Det visade sig vara en vanskött 320E30 med knackande kamaxel och allmänt risig i motorn. Bilen hade varit inne på reparation och han påstod att det var såhär BMW bilarna såg ut..rostiga och med slamrande motorer och då motorsport M'et satt på bakluckan så var det givetvis frågan om en riktig M3a. OBS idag vet killen vad en M3a är och äger själv en 318is-E36 :-) |
|
mase |
tyvärr "missbrukar"folk M3an.träffade en kille i jönköping som hade en 320(e36)som var totalt m3 ombyggd,med totalt menar jag allt. e man sugen på en m3 köperman en?visst e det kul att sätta på speglar el något annant från m3an men man ska försöka att ha kvar charmen på sin bil. trots allt 320!! blixter och dunder.... |
|
Ja, man är ganska trött på att läsa alla bilannonser med folk som påstår sig ha diverse m3 styling på bilen samt "kompletta n3 kopior" när de på sin höjd har en m3 front el. nåt på kärran. Vill man ha en m3:a kan man väl köpa sig en riktig m3:a, de är inte så dyra nu för tiden. Förstår inte riktigt meningen med att ha en bil som ser värre ut än vad den är, roligare tvärtom isf. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
ant |
när jag gjorde lumpen så var jag ute med en kompis där och åkte i hans volvo amazon som var "vrååltrimmad" enligt honom själv.. han sa att den plockade de flesta bilar lätt. jag satt bredvid och sa lite trött att han skulle köra ifrån en till synes orginal m3. allt fanns där lister, speglar och emblem samt fångare och allt sånt. det var lite mörkt också så några stolar eller liknande såg jag inte. iaf så drog vi bmw´n som ingeting vid grönt ljus. efter detta så fick jag höra att bmw´s m bilar inte var mer än skit. att det skulle vara en uppstylad 316/318 gick inte att få honom att förstå. lite tråkigt tycker jag. en m3 är en m3 och en 318 är en 318.. ============================= Länk |
|
dekal trimma bilarna är juh bara fjantigt!!! köp äkta vara å var nöjd...det inte bara hästarna... man är nöjd när man har en "ÄKTA" m3a... min har gått 8000 mil å det är en 87`a jag köpte den inte för att den var snabb utan pga av att det var en välvårdad m3a... en kille där jag bor har trimmat en nissan cherry för att köra ifrån m3orna... har hört ryktas om att den gör 0-100 på 4.3 sek... rätt vasst...men hur ful är den då? riktigt ful...! men grym ändå...! Köp bara äkta...! M3 forever! |
|
|
Det är jobbigt med alla korkade typer som kallar sig för "BMW-kännare", en del har så konstiga idéer, här ett axplock av vad jag hört: 1. M5 E34 den finns med 380 hk värsting 2. M5 3.6 - 286 hk? 3. 325 E36 går värre än M5 E34 4. Fin M3 E30 - 15000 kr i Tyskland 5. Drog en M3 E36 med en 740 Turbo original 6. Vanligt läder (nappa e.d) = skriver buffelläder i annons e.d 7. 750i = V8 motor! 8. BMW V12:an går att stänga av på 6 cyl i stadskörning 9. 300 hk med chip 535i-92 Mycket får man höra och inte orkar man rätta varenda jäkel som har fått för sig nåt. Att de inte kollar upp saker innan de öppnar näbben. Och sen alla dessa typer som uppfattar M = M bil, det finns väl bara en bil som har så och det är Z3 M Roadster, men här kommer en 320i-85 med spoiler och emblem, oj en M3:a!"! Det är synd om alla fina BMW som hamnar i klåparhänder, bubblig toning, biltema vingar, fet baslåda, dekaler och M-emblem, rosten hänger men det bryr de sig inte om, dit med sprayburken bara på en bil som kostat 400 papp, jag blir så arg!"#"#¤"¤##¤!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.