|
|
|
|---|---|
|
Nån som har koll på några sådana? Qvarnis | |
| Jo, jag såg det i en BMW tidning jag köpte i tyskland förra veckan. Ska kolla när jag kommer hem. | |
|
Perfekt. Qvarnis |
|
|
Kolla på Länk är det såna du ville ha? |
|
|
Alla förslag är intressanta. Har du fler? Finns de i kolfiberlook? Qvarnis |
|
|
Vet inte. Den annonsen som fanns i tidiningen ser nästa exakt likadan ut som wwwsidan. Kan inte tyska men det verkar som om dem har en hel del sepeglar. Kommer inte ihåg i fall telnr fanns på www sidan så här får du i fall du vill ringa och fråga: +49 (0)30 417000-57 Funderar själv på att ringa. Villa ha Z8 look speglar i krom...BMW i Solna skulle ta fram priset men det verkar ta oändligt tid |
|
|
Qvarnis, jag kom över flera nya länkar. Kolla på Länk Dem är ganska billiga oxå. Dessutom såg jag i en tidining att www.eurocarparts.com hade två snygga varianter. Fast jag får inte sidan att funka. |
|
|
Tjena Qvarnis, känner att de lixom e min plikt att tipsa dig om nåra polare till mig KM-Tuning heter deras firma dom pysslar med styling ,tuning,däck & fälgar stereo m.m givetvis till dom flesta bilar mest Tyska...nästan alla på firman kör skitfeta BMW bilar och kan få tag på det mesta när det gäller styling mm...kan verkligen rekomendera dom eftersom dom gjort min bil....ring o snacka me Jani eller Velle där som e riktiga BMW Freaks 08-59070260 hälsa fråm Robban... ha en bra helg. /Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.