|
|
|
|---|---|
|
Hejs i går när jag va ute och körde min bmw 325 coupe så sladdade jag in i en trottoar. Det vart en fett buckla på fälgen och däcket tröks typ in i fälgen men det läcker ingen luft .jag skiter precis i fälgen och däcket men jag undrar om det kan ha förstört något annat typ hjul lager eller nåt .jag hissade up bilen och kände efter om det glappade men det gjorde det inte . MWH Robban | |
|
Läge för en hjulinställning! Kolla så att du inte har lyckats kröka någon av alla bärarmar och stag vid det aktuella hjulet. Mvh |
|
M3 killer´n |
Tja, jag gjorde samma sak fast i 80kmh så kolla staget som går parallelt med drivaxeln, det tåler inte så mycket, kostar 490,- på bmw :) Mvh Jonas |
|
Är det bak så är det nog ingen fara. Värre om det är fram. Jag fick en fin bula i en av mina fälgar förra vintern. Och när första snön kom i år så spräckte brorsan en av mina alufälgar mot en trottoar... (tur att dom var fula) Min skrothög: Länk |
|
| Bättre att det sker med bakvagnen än framvagnen...min kompis sladdade in hans MB in i en trottoarkant..fast det gick rakt fram så det var framdäcket som slog i...bilen fick bärgas och det kostade ordentligt att laga. En annan kille satte sin M3a i en refug då han skulle styla...båda bakhjulen slogs av och hamnade under bilen...pinsamt när folk tittade på inne i stan..detta kalas gick på 60000kr att laga. Bra att ha bilen helförsäkrad om man säger så..speciellt då det handlar om en M3a. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.