|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Skiljer de sig något? Alltså styrdosan för tändningen och det... Skiljker det sig något alls... Tänspole och sånt... Tacksam för svar! E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Eftersom 518i är 4-cylindrig och 520i 6-cylindrig skiljer det sig med all sannolikhet åt! Mvh Daniel |
|
518i slow mobil |
ungefär det jag udnrade, ska jämföra tändmodulens numemr sen, e det samma vborde det gå va?? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
518i slow mobil |
N uahr jag varit duktig: Det e samma bosch numemr på Tändmodulen ,det borde innebära att jag slipper byta det va?? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Intressant! Då borde det ju va samma... Men jag får inte riktigt ihop det i min "bilamatörhjärna". Hoppas det verkligen är samma för din skull! Mvh Daniel |
|
518i slow mobil |
Inte jag heller... Men det e samma bosch nummer... Det enda den gör e att säga: NU SKA DU SKICKA EN GNISTA! det e allt... Och ändå kostar den 1500kr... =) E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.