AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
712

Amerikaner o klistermärken!

Satt just o kollade på "Mischief" Filmen o blev lite besvärad av alla de fula dekaler de klabbar på bilarna over there! Ferraris o Porschar o AMG merschor överkladdade med dekaler,,, Fy fan vad fult.
Cool bilfilm iallefall.

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Dom dekaltirmar väl bilarna där.
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Det är väl bara reklam för "Gumball rallyt" det var ju samma när dom körde i Europa.

Knutstorp 1.16:52
Kemora 1.27:86
Understeer is where you hit the wall with the front of the car and oversteer is where you hit it with the back
OKI, synd annars att kladda ner dem med klisterdekaler. Finns det filmer från europa oxå?
Körde de inte igenom sverige oxå??

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
De passerade Sverige en gång (00 tror jag). Jackass dedikerade ett helt program åt det Gumballracet...

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk 1600/2-renovering...
En jobbar polare spelade in det... vet inte om han har spelat över det.
Galningen Kimble har ju en massa bilder på Gumball3000 på Länk under pictures.
Inte mycket BMW dock, men gott om "dekalade" bilar.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Bor tillfälligt i USA och satt och tittade på MTV förra året och då visade dom Jackassprogrammet av rallyt. Var rätt kul att sitta här och se bilder från Sverige och den svenska polisens ingripande...
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Utanför filmens värld tror jag inte amerikanarna sätter mer dekaler på sina bilar än någon annan om man bortser från alla j-a flaggor som var och varannan bil har efter 11 september. Antingen som klistermärke eller som riktig flagga på antennen eller på speciell flagghållare. Har dock inte sett någon BMW här med denna typ av "trimmning" ;-)
HAr laddat hem Jackass program om Gumball racet. Riktigt coolt när svenska polisen försöker ingripa.
Utan större resultat :)

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Ph
123
Phippi
e36 328i Cabrio 98'

Om jag inte minns helt fel var en av bilarna från DTMpower med och körde. Tror att det var en turbomatad gul e-36 M3'a. Mycket plast och klistermärken var det iallafall. Bilen rullar normalt utan klistermärken men under Gumballracet var den smockad med diverse stickers.

Killen heter nog Dado tror jag. Hans bil finns på Länk

-RW-
Det fanns en 850i CSI också med i racet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.