|
|
|
|---|---|
Gisle |
Länk Betyder att: - nya E65 inte BLE en succès! - nya E60 inte BLIR en succès! och at dermed vil cash-flow INN for BMW, svikta! Och det igjen betyder at Chris Bangle och hela styret blir satt på gatan! (Tenker nu jag) Det vil så betyda att tidligare face-lifts blir nødvendig tidligere enn planlagt och det vil kosta mer euro's enn budgettert! Eller vad tycker ni? Mvh Gisle |
|
Tycker att de nya BMW-modellerna ser ganska bra ut! Förstår inte kritiken på varken 7serien eller z4, fem o sex serien vet jag inte så mycket om ännu men.......... kan vissa tycka e34 är snygg så borde det vara fler som tycker om e60 o e65:an!!! |
|
Gisle |
Ja ....... ja ........ jag ser vad du mener. Men, allt dreier seg om penger, inte sant? Så det er vel sal-tall som besluter hvad BMW må besluta vad kommer til design? Jag, synes E65 har det rette stuket med styling från AC Schnitzer, men det er inte slik den kommer från BMW, och det er det som avgjør. Blir inte E60 et "must" hos kunderna ...... ja då har vårt kjæra bilmerke et problem? Allerede nu ser investorna publiken og potensielle kundorna, diskusjonen rundt E60 som negativt. Det skulla ringa et alarm nogot sted? Mvh Gisle |
|
Om E60 floppar så lär Bangle få sparken, knappast annars. Jag tror faktiskt inte att E60 kommer att floppa, och jag gillar bangles design mer och mer hela tiden, speciellt Z4! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Jag tycker också att nya 7-serien, 5-serien och Z4 är riktigt snygga bilar! Speciellt 5-serie Touring, riktig snygg! Mumsig kombi bil! | |
|
Håller med om att designen 'växer' ju mer man är i kontakt med bilarna. Som den bästa musiken som också blir bättre ju fler gånger man hör den. (jmfr vinnaren i melodifestivalen som knappt är bra EN gång = Hyndai Atos *ler* ) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Duktigt att kunna förutsäga försäljningen så tvärsäkert nästan ett år innan modellen kommer ut på marknaden. Jag tror inte att E60 blir någon flopp. Jag kan tänka mig två anledningar till varför Goldman Sachs skriver som de gör - för det första är världsekonomin inne i en mycket besvärlig fas och bilförsäljningen brukar drabbas mycket tydligt. Folk har inga leksakspengar kvar, som den gode Asken säger. För det andra säljer E65 dåligt i USA, det ryktas på att man lätt kan få rabatt på 7000 dollar. Dock går den mycket bättre i Europa. Amerikanerna är konservativa bilköpare och en bil som både har spännande design och framtidsteknik blir väl för mycket för dem... My Bimmer is my mistress |
|
|
Erito - Hynday Atos blir aldrig snygg - någon mer opersonlig bil har jag aldrig sett. Snart kommer nog andra bilar att kopiera BMW:s nya modeller liksom Toyota Avensis koperade på sin tid. Jag tycker de är snygga iaf. Mvh /NP |
|
| Ifall ni nu inte följt usa marknaden så har dom stora biltillverkarna verkligen tappat mark å försäljningen gått ner massor... så d e ju kanske it så konstit att de även går ner för BMW då i USA.. | |
Gisle |
Johnken! Ja, det måste vara riktig grunn for att analytikerna nedjusterer BMW's income nesta år. Jag vil ocså nu venta till jag faktisk ser ett offentlig bild från BMW ur E60 før jag ytror mej mer om den modellen. Mvh Gisle |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.