AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.830

neon ljus under bilen!

Sida 3 av 3
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
BMW_jocke --> Var gla' att det inte var en BMW ;)

MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Hohoho ! tur att jag upptäckte att det var takspoilern dom sålde och inte neon-solfilm !
Länk

Länk
mase
då hade d varit jobbigt;))

blixter och dunder....
magiska....
Wrath:
varför skulle inte neon-ljuset synas om man har de under bilen??
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
var det menat att man får ha neon så länge inte själv lysröret syns elle r? för det lät som om att man fick ha det så länge det inte syntes att det lyste ;))

Länk
518i slow mobil
jepps.. .du får ha dem så länge inte rören syns.. för dem e källan till ljuset...

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
dunstan
Neonljus under bilen??????????????

Hua hua hua mig!!!

Är du seriös med detta?

Sälj din BMW och köp en Volvo 144. På med porrtonade rutor(gärna spegelmodell), gangsterkeps, neonljus vid fötterna i bilen och under, stor vinge så att alla kan se hur snabb bilen är, köp biltema racingringar tillmotorhuven, stripes, sätt på fetautblås så alla vet hur snaaaabb bilen är(blir ju snabbare med feta utblås såklart...), varför inte slicks och lustgas när vi ändå är i farten. (asgarv!!!)
518i slow mobil
har du inget vettigt att säga så säg inget... Jag personligen e för personlig styling... vill ma nah sebramålad baklucka på en rosa bil.. so be it, bara man valt det själv...!

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
dunstan
Det vettiga jag har att säga är att det låter helt vanvettigt att montera neonljus under bilen. (alltså mitt personlig svar på frågan)

Visst gör man som man själv vill... Men vi som kör BMW kan väl försöka att hålla oss borta från "Volvo raggartuning". (ja ja min personliga åsikt. Liksom de åsikter som tycker att neonljus är snyggt)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.