|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
ja det är väl tur att alla har olika smak så vi alla kan få oss ett gått skratt i trafiken ;) För det är ju så att det jag gillar kanske inte du gillar och tvärtom ! _____________ Länk |
|
|
Holder med Blackrose...."Neonljus på/under bilen!!?? Vem fan vill åka omkring som något jävla tivoli på 4 hjul!!???".....! V-max BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
|
Precis ! _____________ Länk |
|
black beemer_1 |
DE SNYGGT,,,DE COOLT,,,usa har gjort det här i 20 år,när ska vi börja? |
|
Länk Länk Jag tycker det ser riktigt läckert ut :D Iofs är det ingen BMW på bilden, men NEON är det iaf ;) MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| Åh! Den där Volvon har ju neonlampor i vindrutespolarna! Det MÅSTE jag skaffa!!! :) Ärligt talat är det väl varken snyggt eller tufft. Eller är det bara jag som är gammal och trist? | |
|
...så er jeg en gammel nisse og trist ;-) BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
|
Lite överdrivet är det med neon i spolarmunstyckena. Men jag tycker det är snyggt så länge ljuskällan inte syns, dvs under bilen. Men det är ju upp till var och en, man skall ju själv tycka om sin bil och inte bry sig så mycket om vad andra tycker. MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
VA FAN ÄR DET DÄR !!! _____________ Länk |
|
black beemer_1 |
VOLVON va för mycke.en bil fotad i rinkeby? bara under såklart man kör inte bil under 8cyl |
| Självklart är bilen fotad i USA. Tror inte det finns en enda människa i Rinkeby eller någon annan ort i Sverige som har så "bra" smak. | |
mase |
har svårt att tro att dom kör 740 i R-by,snarare bmw 740!! blixter och dunder.... magiska.... |
|
Haha... _____________ Länk |
|
|
Efter dem bilderna på Volvon är det väl ingen som vill ha neon längre ;P MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
black beemer_1 |
man tappa lite smak när man såg volvon men ge inte upp än :) man kör inte bil under 8cyl |
|
Själv tycker jag att det är väldigt smakligt att ha lite neon under bilen med betoning på lite. Åkte omkring en 518 i mina trakter för ett tag sen med hela danmobility listan förbockad (Spolarmunstycken, under bilen, och på fälgarna) det var inte särskilt snyggt, tycker jag. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
| Niss--> kallas inte sånt där för våldtäkt??=D | |
|
Jag ringde helsingborgspolisen och frågade.. Dom sa att jag får ha ljus under bilen om inte ljuskällan syns.. Men man får inte ha några blåa ljus framåt.. Danne-panne =)) |
|
|
Danneboy0: stämmer bra! så sa typ polisen hos mig också.... |
|
|
Hur kan man ha neonljus under bilen som inte syns ??? =D _____________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.