|
|
|
|---|---|
highline |
Hur vet man om sin bil är en äkta higline(finns det?) eller en vanlig 750il med lite extra lull lull. Jag menar bara för att den har kylskåp och lite annat i bak så är det väl inte säkert att det är en sk higline nån som vet vad en äkta i så fall är utrustad med som skiljer den i från en extra utr 750 il |
| Highline skall ha fotstöd i baksätet, kylskåp, reglage i baksätet för främre passargerarstolen och säkert en massa andra grjer som jag inte vet. Det borde väls stå i papperna om det är en highline eller ej? | |
highline |
jag har nämligen en på gång och den har allt det där i bak separat klima h-v sida,elrollo,sidogardiner,fotstöd kyl stereo reglering och elstolsjustering för h-framstol i från mittarmstödet bak,men det står inget i papperna om higline |
| I instruktionsboken står det om att viss utrustning är förbehållen highline, och det är det som redan nämnts, dock så finns det en version som bara fanns -93 och som istället för klima bak har video. Jag kollade på en grymt fin sådan i stockholm, ljusgrått läder med ebenholz trä, det var grymt fint! | |
|
Highline var ju ett utrustningspaket till 750iL. 1993 kostade det 19570 DM men det ingick även en hel del saker:) -Mittkonsol bak klädd i buffelläder med individuellt inställbar klima och kylbox mellan sätena. -Utfällbart mittarmstöd bak med ädelträ på insidan av "locket". I mittarmstödet finns även fjärrstyrning för Radio/CD/Kassett, manövreringskontroller för passagerarstolen fram och knapp för elgardinen. -"Serveringsbord" på baksidan av framstolarna i ädelträ, belysta. -Fotstöd bak. -Kraftigare generator och batteri. -EDC3 -Solskyddsgardiner även för bakdörrarna. -Velourmattor. -Automatiskt avbländbar innerbackspegel. -Elinställbart svankstöd för förarstolen. -Stolsvärme för förare och passagerare. -Stolsvärme bak. -PDC -AUC -BMW Bavaria C Proffesional RDS med CD-växlare för 6 skivor. -Hifi högtalarsystem. -Kassetthållare. -Helläderinredning Buffel Anthrazit. Ja, det var väl typ det. En hel del saker alltså:) |
|
|
ja jävlar....att få tag i en e32:a med den extrautrustningen som Janne2 nämnde, i bra skick, måste fan vara en dröm... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Vad kostar den? Det fanns en 88 som gått 30000 mil nånstans söderut förut. Skulla gå på 59 tror jag. Automat är bekvämt |
|
highline |
den kostade 3450 euru hade 2 ägare 26000mil svart met el ställ ratt m,m mm mm mm mmmm men jag missade den pga att ägaren skulle få ett ny ben protes!!!! life sucks |
|
Undrar om elkablar finns fördraget till detta lull-lull. Om man kan få tag i grejerna för ev. eftermontering. vore nice. zaharald |
|
svardska |
benprotes??? |
|
måste nog instämma, benprotes???????? zaharald |
|
|
Ja, vad i hela helsicke har en benprotes med "din" E32:a att göra? Var det den enda extrautrustning som saknades i bilen, och nu när han skulle få den monterad, så valde han att behålla bilen? Trist att det inte blev affär... det verkade vara en vettig bil. Man har ju varit sugen på en dylik ett tag själv nu... |
|
|
Förklara benprotesen! Går bestämd framot! |
|
highline |
jo se så här var det! jag hade pratat med karn flera ggr och vi hade bestämt att han skulle faxa upp papperna så jag fick titta på dom,ingen fax kom. jag ringde och frågade vad som var på gång och han sa att han hade vart tvungen och åka till sin läkare för att hans protes var trasig så han var för tillfället enbent och kvar på sjukan, så därför hade han inte kunnat faxa till mig.Det är lungt sa jag, ring när du kommer hem,ska göra det sa karln.Tiden gick(1dag)och man började känna sig lite illa till mods,så jag rinde upp igen,då sa den fan att det hade stått en person där när han kom hem som köpte bilen,Hade jag fått papperna från början så hade jag kunnat lagt in hand penning men jag ville inte det när jag inte hade sett dom.Det djävligaste var att han nade erbjudit sig att köra upp bilen till mig som sagt LIFE SUCKS FY FAN FÖR TYSKA BENPROTESER bygga bilar kan dom men inte proteser |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.