|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
F*an vilken snygg intreör..... Länk Motorutrymmet är inte fy skam heller..... Länk ----------------------- Min E30: Länk | |
|
Det är ju en e34 på bilden va? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ha! Det där är INTE ngn E30... ser ut som en E34. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Det är en E34 bilstereo tävlings bil, det var bild på den i bilsport för ett tag sen. Mvh Abbe Länk |
|
|
Det är ju ingen E34.....!!! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Snygg?????? Driver ni med mig? Smaken är som (_!_) förvisso......men detta är ju smakLÖST! :) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
ant |
någon e30 är det definitivt inte. inredningen stämmer inte alls. ============================= Länk |
|
Till 99% ÄR det en E34, till 200% är det INTE ngn E30... ska rota bland spoilernytt-blaskorna, så kan vi bekräfta det också. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
hmmm... Jag tycker den ser för liten ut för att vara en E34 ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
ok det börjar likna en e34 mer nu men jag är fortfarande inte helt övertygad! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag vet att det är en e34. Såg den på nästan varenda utställning i somras. Det är en norsk e34 som tävlar i ljud och JA den har varit med i spoilernytt. Fruktansvärt detaljrik och mycket snyggt byggd! //Johan dreiachtzehnis |
|
|
Såg den i helgen på Fast cars & furious sound mässan i Sollentuna också. Synd att jag inte har privata kort att visa upp... hade du blivit övertygad då? //Johan dreiachtzehnis |
|
|
Ja ja... Säger du så så får jag väll tro dig... Men snygg var den ialla afll enligt mitt tycke ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Det är en E34, det ser du bland annat i motorutrymmet på de två "svarta boxarna" bakom fjäderbenstornet. Hittar du några sådana i en E30 så undrar jag vart de har suttit i mina e30 som jag har ägt! "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
(E34:an) sågs som sagt på sollentunamässan..... Fasen vilket jobb han måste ha lagt ner på den! "let the Best Machine Win!" |
|
|
Jag tror att det är en E39 som de har byggt om till en E34. Sedan har de fotoshoppat den från limegul. Vad gäller motorrummet så vet jag i alla fall vad min svågers mammas granne på Orust hade sagt; - Herre jebalong. Själv är jag stum av förvåning, och undrar vad killen gjorde under perioden jag drack folköl, åkte moped och raggade brudar som gick i åttan. Kromade gaffeln på tandemhojjen? tjabafanba´ Kåppy |
|
|
*kräks* ...men en annan färg så =) |
|
|
Assnygg ... men inte är det då en e30 iaf. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det är en E34. (Det är jag som tog detta kort) Länk Ladda hem filmen från mässan i Sollentuna om ni fortfarande tvivlar. Har för mig att den syns bra i den :) Filmen finns här: Länk |
|
|
Jag har sett filmen..... DET ÄR EN E34.... :) Kan vi lägga ner deta nu... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.