|
|
|
|---|---|
nenad |
vi nu köpa en race kat till min e34 och jag undrar vart jag kan få tag på en och vad det kostar /måste jag ha sportsystem eller går det att få på på et vanligt system ska köpa systemet också men jag håller på och letar |
|
www.asp-karlskoga.com Stefan winge heter han som har företaget. Mycket trevlig och kunnig. Han har sportkattar! //Johan dreiachtzehnis |
|
| Ferrita helt klart bästa jag haft | |
|
Varför vill du köpa en race kat? Det är väl ingen vettig investering i en så gammal svag bil. Är din kat trasig eller är motorn trimmad så mycket att katten begränsar effekten? |
|
|
Eric_R: Tänk om hans 320 -85 är en 320 turbo på 400hk?? Vill han ha en race-kat tycker jag att han ska köpa det. Mycket vettigare än att rensa katten. Med race-kat får han finare avgasvärden än med orginal och förmodligen en annan effekt kurva oavsett vilken av bilarna han sätter den på. Tycker att det är en vettig investering. Jag anser att det är upp till honom själv att avgöra om han vill ha race-kat eller ej. //Johan dreiachtzehnis |
|
| Förlåt mig, inte 320 -85. 318 e34. Samma gäller där. | |
|
Det var ju just det jag ville veta för att kunna ge ett bra svar. Och om man ska åka olagligt med turbo trimm är det lika bra att skippa kat. Det är väl ändå stor risk att man förstör katten om man inte använder closed loop styrning av bränslet med lamda sond. |
|
|
Länk Kiip Spiiding! |
|
nenad |
ja katten ska på e34 518 och motorn e i hårt trimmad utan jag har lite moifieringar jag har gjord och tro mig den känns jävligt mer pigg än vad den va planad topp trimmkamm chipp 2 1/2 tumms avgassystem mm tack för den jphankhil |
nenad |
och bilen e 90a men hel renoverad och då menar jag all karrosdelar bromsrör och alla slitage delar ny lack ser ut som nu nästan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.