|
|
|
|---|---|
|
har påbörjat min turbo konvertering nu, ska plcoka isär motorn och byta lite div saker.. får hem turbo, ic nästa vecka, ska ochså påbörja skapandet av grenrör... skriv gärna tips och ideer.....ska bli väldigt kul iaf..hoppas på bra resultat.. turbo=massa kul | |
ant |
alltid kul med nya motorbyggen! vill du ha mer tips och ideer kan du med stor sannolikhet hitta mycket info genom att söka tidigare inlägg här på forumet. det mesta här har diskuterats förut, så sök och du skall finna. ============================= Länk |
|
Säger som ant, sök på forumet så kommer du säkerligen att få information om detta ämne. "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Prova trimningsforumet! Där håller ett par av de vassare BMW-turbo byggarna till... /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
MIRRE75 |
Här kan ni titta på lite bilder ! Länk Länk |
|
MIRRE75 Vad är det för pedaler du har? Ser ut som de lyser. Mvh TS |
|
MIRRE75 |
Bure: Länk Länk Länk |
|
MIRRE75. Jag var in på din sida och kollade på bilen. Helt otroligt! Vilket jobb du har lagt ner. Den blev verkligen jättesnygg och går säkerligen tillräckligt... Jag är verkligen imponerad av dig och ditt bygge. |
|
|
får min turbo imon... en garret (GT?) 30....tror ni den räcker?? hehe turbo=massa kul |
|
MIRRE75 |
Gunneriusson: Tackar! De e roligt att höra olika åsikter! Länk Länk |
bmweee |
va är det för fälgar?? dom är ju snygga som fan!! ps. fet bil!! Länk Alpina spoiler sökes!!! |
|
Snygg bil du har Mirre. Har du haft några problem med motorn sedan du byggde om den, hur långt har motorn rullat? |
|
| Jag har precis köpt en turbo, ska konvertera en 528i -83. Men det är fortfarande i planeringsstadiet! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.