|
|
|
|---|---|
| nån som vet hur stora fälgar man kan ha som störst under en BMW 535i -86 E28 ??? måste juh inhandla nu till sommarn hehe | |
|
8,5x18 ET15 med 235/40-18 fungerar. //Ticco www.ticco.com |
|
| du råkar inte hanån bild på dem?? | |
|
Länk Länk Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Det är ju inte riktigt hela sanningen , för när du sänker den och har så breda däck som Ticco så tar det i skärmkanterna , så kör på 225 som jag ska göra , borde inte vara några problem då ! annars får man väl rulla skärmarna lite _____________________________________________ Länk |
|
| Passar alla E34 fälgar även på E28? | |
|
Vad krävs för att få på E39-fälgar på E28:an? Någon spacer är väl nödvändig, hur tjock skall den vara? MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
sadanber: Ja jag tror det , är ju samma bultcirkel iaf ! dvs 5x120 _____________________________________________ Länk |
|
|
E34 och E39 har samma bultcirkel och offset men E39 har ett större navhål = du behöver centrumringar för att hjulet inte skall hhamna ocentrerat (=vibrationer). Länk Mvh |
|
|
Min förra E28 var kraftigt sänkt och då kunde jag med nöd och näppe köra med 225/60-15-däck. Har förövrigt haft E34-fälgar på mina förra E28'or utan några problem. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Med 235/40-18 och et15 räcker det å vika/kapa den lilla kanten på skärmen. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Varför inte ett par BBS Challange 225/35-19 eller 235/35-19 ??? Helt klart feta fälgar .. kostar 35.000:- med däck alltså mer än vad bilen gör :-) ... |
|
|
Johan B: Var får jag tag på centrumringar? Och vad kostar det? MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| Ticco: Jävlar vad snyggt alltså, och inte var den överdrivet låg heller!! snyggt! den ser fet ut | |
|
Nisse, de flesta större däck/fälghandlare brukar ha det. Mvh |
|
|
Xtracrispy: Tack, jo det fungerar bra över all jäkla fartgupp här i Göteborg. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Funderade på ett gäng MiM Extreme till min 520, dock bara 16", men det borde räcka iomed att bilen ska sänkas en del. Even alcohol can bend the room... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.