|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada!! Nu är det så här att jag funderar på att behålla pärlan som jag har,då jag har lagt ut mycket pengar på den. Men man har ju alltid sneglat på M3:erna. Nu undrar jag hur många hästar jag kan få ut av min bil på ett relativt skonsamt sätt för motorn med en budget på sisådär mellan 30-40 tusen kronor? Mvh Dennis Länk | |
| Kan du bygga turbo själv så kan få 500 hk för 40000 utan problem. Ska du leja iväg arbetet så kanske 60000 är mer rimligt för samma effekt. | |
|
Möjligt annars att ESS har en lösning för dig. Länk Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Tack för svaren,tyvärr hade dem bara från 93 till E36 =(. Länk |
|
|
Ring dom eller Mejla dom ! Dom kanske har några ideér ändå ! _____________________________________________ Länk |
|
| ESS lär inte montera E36 enligt vad jag erfarit. | |
|
Backis: Hallo. Hvilken motor og hvilken delar vil du bruke for å få 500 hk. for 40 000,-??? |
|
|
sperstad: Bäckis lär ska syfta till m20 b25 när han skriver så. Skulle dock tro att du kan bruka m50 b25 också. En fräsch bottendel ska ju hålla för så mycket. En renovering av motorn, kompsänkning stor turbo och eftermarknadssprut så är det bara att ladda på. //Johan dreiachtzehnis Länk |
|
|
Bäckis... jag har en likadan Is som du hade... har kraftigt turbobegär... hade tänkt mig nåt mer snikbygge... e nöjd mä mellen 50-70 hp mer... så ja undrar om du kunde tipsa mig om vilka delar jag behöver osv... en kompis gissade på att en turbo från dom gammla saab 900 skulle funka... kan d stämma?? kärv |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.