|
|
|
|---|---|
|
Ska montera en XBOX i bilen och tänkte ha en 15" TFT monitor från en bärbardator.. Xboxen ska jag nog driva med en omvandlare till 220volt.. (xboxen drar ca 100watt).. Problemet är hur jag ska fixa det här med monitorn.. Helst skulle jag vilja bygga en egen monitor som jag har tagit från en bärbardator.. Ska visst vara svårt som satan att få till det.. Det andra allternativet är att använda en stationär TFT monitor och driva den med 220volt.. (om strömmen räcker).. Problemet är bara att då måste jag omvandla AV till monitorns VGA-kontakt på nå vis.. Finns massor med adaptrar för att få dator till av men inte tvärt om.. Nån som har några funderingar? /Jimmy Länk www.aspwebb.com | |
| Kan det här var något ?Länk | |
|
Hmm.. jo kanske det.. tack för länken! /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
Om jag har tv monitor original hur får jag in PS2? Över huvudtaget hur/vem/vad gör det, vem kan installera? Skärmar i taket eller i nackstödet....?? välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
På länken Länk finns det en hel del info om grejor och adaptrar.. Det finns en sida där du kan se hur man bygger in tv i nackstödet.. /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.