|
|
|
|---|---|
| Jag har en ljusbrun läderklädsel som ser lite tråkig ut. Jag har hört att man kan färga läder på plats. Finns det någon som hört detta och vet mer. | |
|
Jag har hört om det och tror inte att resultatet blir riktigt bra. //Schnitzer |
|
| Kompisen lämnade sina gravt solkiga 325 stolar i ljusgrått skin, till en lokal möbelrenoverare för rengöring och omfärgning. Resultatet blev lysande. Absolut nyskick för ca. 1000:-/stol | |
| Jag har läst om någon som köpte ett kit hos någon skinnaffär som innehåll rengöringsmedel, insmörjningsmedel och valfri färg och fixade sin skinnklädsel själv. Resultatet kan bli riktigt bra om klädseln inte är allt för sliten. | |
|
Prova smölj in inredningen med något och se om det blir bättre, brukar bli ganska bra resultat och inte så dyrt. //Schnitzer |
|
|
Åk förbi vid någon av bilrekonditiorerna, de har grejer. MrCap fixade en komplett inredning med rengörning och smöjrning och förgning för 2000-2500:- Att smörja innan rengöring är inte att rekomendera.. då sätter sig skiten bara ännu bättre. |
|
|
En kompis till mig färgade om hela sin inredning i sin 525i -92. Den var slitet vit, och han färgade den till grå på sidorna och vitt i mitten av sätet. Det blev väldigt bra! Färgen köpte han på Mr Cap, han köpte även en cleaner som han tvättade med innan. Resultatet blev som en ny inredning, färgen satt även om man torkade med lösningsmedel på den! Tror han betalade 1000:- för grejerna och ca 2 helgers jobb hemma i garaget. /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.