|
|
|
|---|---|
|
Hej BMW vänner! Nu har jag sprungit på en E46 som verkar intressant. Fakta om bilen. 320 sedan E46, 9050 mil, årsmod. 2000, Svensksåld, 1 ägare. Svart med kromlister runt fönster samt insteg. 4 x airbags Gul-beige skinn inredning, även dörrsidor. Multratt CD Klima automatisk Ädelträ inlägg Sänkt 17" fälgar med bra däck Bilen är, för sina mil, i bra skick. dom begärde från början 205.000:- för bilen men den har stått hos handlaren (BMW Handlare) ganska länge och den kostar nu 185.000:- Är detta ett OK pris för en 320 med ovanstående mil & utrustning? Tacksam för svar! /Klas | |
|
glömde lite utrustning... Automatiskt avbländbar backspegel Dimljus ASC+T Om nu detta påverkar priset...? /K |
|
|
Använd dig med fördel av värderingsforumet. /Simon |
|
| Tack Guran... | |
|
hmm, inte för att detta är särskilt relaterat, men simon_en: den där Celica 80:in som det står "på väg till skrot" om...har inte den varit på väg till skrot _väldigt_ länge nu :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Priset borde ligga rätt, en 320 -99 med likvärdig utr. som hade 6300 mil på mätare hade samma pris hos handlaren. Gav 220 000 för min -01 med 3200 mil på mätaren, hade det mesta och lite till. Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.