|
|
|
|---|---|
|
Jag har skrivit ihop en artiklel om vilka val som finns för att köra Nordschleife hemma på datorn som träning inför ett besök nästa säsong tex. Länk Syns!! /Magnus Thomé | |
|
Jäkligt snyggt Magnus! Pluspoäng för att du inte glömt oss macanvändare... /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Kalas! Nu blir det till att damma av SCGT-skivan. Vill också passa på att tacka Magnus för allt han gjort och gör för oss gpl-frälsta. Otroligt starkt jobbat! Tack! |
|
|
Finns det till TV-spel oxå...PS2 t.ex..? "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
Åh vart köper man SCGT och GPL? och fungerar de med XP? mvh larsson |
|
|
eller är simbins gt racing ännu bättre? mvh larsson |
|
|
Kristian: Kör du också mac... Trevligt :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
| GPL och SCGT hittar man i rea-hyllorna hos din lokala mjukvaruhandlare. Fås numera för runt hundringen. | |
| Jag tror att GPL tyvärr inte fungerar tillsammans med XP, eller är det någon som har lyckats bättre? Själv kör jag GPL på min gamla dator PII 400 mhz voodo II 3DFX Windows 98, och det fungerar perfekt på högsta grafik. | |
| GPL funkar utmärkt med XP. | |
|
deejaywasp// Trodde att jag var siste mohikanen ;-) Har du provat spelet som Magnus hänvisar oss macanvändare? /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Jag hade också problem att få igång GPL med Windows XP. Hittade då en uppdateringpatch till speler på tillverkarens hemsida som jag köörde. Efter det fungerade det klockrent med XP. Min sida: Länk |
|
|
Japp jag har provat det men det är lite pul inann man får det att funka ordentligt... Har du någon ICQ eller nåt så kan vi kanske hjälpas åt lite med att få det att funka... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Prova den här super-patchen jag gjort: Länk Den inkluderar alla fem patchar som du måste installera från Papyrus.... plus en core.in fil som har standardinställningarna färdigt inskrivna (annars är det sex readmefiler att läsa... o de är lååååånga. Och, självklart, välkomna till min GPL-site: :-) Länk |
|
|
Kristian:Jag hittade ditt ICQ och har Addat dig ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.