|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
325i 1994 4dr 11.000 mil Svensksåld 1 ägare S-bok Klima Skinn Elhissar Osäker på stora eller lilla datorn, men dator var det. Manuell Silver metallic Svart inredning Vad kan man begära för en sån? //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) | |
|
Hyggligt välutrustad. Är osäker på hur många som vill betala för att den är svensksåld fortfarande. SCHinn höjer. Extremt lite mil 80-90'. /Simon |
|
|
85-90k? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Det iaf ärliga mil så det måste ju vara värt en slant extra.... Hade tankar på typ 97' i utpris, är det fel? //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Hej, Bimmerman!! du får 80kkr av mig. Hade kunnat ge mer om det va en coupe. Mejla om det är intresant. MVH |
|
|
GoinLegit Kan du dega 85' så ska jag jobba på det...har inte bytt in den än. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Dega, bakas det...:-)? Pepparkakor? /Simon |
|
|
97' som utgångspris kanske inte är fel. Det ska finnas prutmån på bilarna med om jag förstått det hela rätt. /Simon |
|
|
Bimmermann: 97k i utpris låter inte fel, då "ni" är en bilfirma som jag förmodar erbjuder garanti och möjlighet till finansiering/avbetalning vilket efterfrågas av många. mvh Kalle |
|
|
Är det en säljbil eller hyllvärmare? //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Bimmerman! 80kkr KONTANT! Självklart. 17"? vinterdäck? MVH |
|
|
80' är inte intressant...kontant eller avbet spelar ingen roll. Idag så tjänar man faktiskt mer på att lägga ett avtal. Inga 17" //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
OK! Avbetal? bra ränta? har du inge coupe då med vitt skinn, ACC, stora färddatorn mm... har iofs runt 100kkr i kontanter. MVH |
|
|
Säljer US-bilar, så BMW har jag inte. BMW är mitt privata bilintresse. Har 100' så kan du köpa 325:an för 95' ;)) //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Säljer US-bilar, så BMW har jag inte. BMW är mitt privata bilintresse. Har du 100' så kan du köpa 325:an för 95' ;)) //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Hehe ajdå nu har bimmerman övertaget ;) Jag tror du kommer får 85-90k som kalle säger. Hyllvärmare eller ej är svårt att säga. Men rätt prissatt så kommer den nog inte bli så långvarig även om e36or inte är lika eftertraktade längre. |
|
|
Hoho Näeee, tycker faktiskt inte att E36 sedan är värda så mkt. Iaf inte -94:or. Kanske en -96 med digitala kliman, skinn osv. MVH |
|
| -96 får du välja 323 eller 328. Blir mer pengar än 100k för en bil i bra skick då. | |
|
Det stämmer rätt bra acey. Det är ju bara ett 2 månader kvar innan -96:orna blir sju år gamla. Priset lär ju sjunka något då. Eller har jag fel? |
|
|
Jo, samtidigt som våren börjar närma sig och priserna kanske balanseras ut lite utav det. Dvs inget tapp men inte heller någon stigning. Avvakta och se :) |
|
|
Yupp, vänta vänta vänta.... håller tummarna... MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.