|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Hemskt gärna!!! Tack på förhand, Kimpa. estorilmongo@hotmail.com | |
P__A__T__R__I__K__ |
Jag med..... www.P__A__T__R__I__K__@hotmail.com |
P__A__T__R__I__K__ |
jag vill =) |
|
Läs hela posten så ser ni att det finna att ladda ner i bmwpowers egna arkiv:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
är det någon som fått den, jag fick den inte, trots mitt mail till Mr.Vanos ? |
| Jörgen läs tidigare inlägg så hittar du den :-) | |
| jag har fatt min mobil stulen utomlands, en ericsson T65 :( nar jag ringde hem sa morsan att hon kan blockera den med IMEI serienumret som foljer med nar man koper den, ett maste om man vill fa ut en ny pa forsokring. det jag undrar ar om jag kan vara saker pa att den ar blockerad, att det inte ar som med pin-koden att man kan knacka den med massa trix(ha den i frysen osv.) nan som vet natt om IMEI ??? tacksam for svar | |
|
Vad jag vet så spelar det ingen roll om du blockerar den med IMEI eftersom blockeringen gäller bara i Sverige. Om mobilen är utomlands så fungerar den... Lite offtopic för övrigt =) |
|
|
maste saga att du har fel: IMEI-numret blockas överallt. Du anmäler detta tillsammans med diarienumret på polisanmälan till din mobiltelefonoperatör. Spärrningen går sedan via dem till en central på irland som ser till att det blockas hos alla operatörer. I bland har även mobiloperatören möjlighet att ta fram ditt IMEI-nummer om du skulle ha kastat kartongen, men bäst är om du kan få fram det själv. På vissa telefoner går det relativt enkelt med hjälp av en dator och lite fixande att ändra IMEI-koden, men en spärrning av koden fyller i varje fall försäkringsbolagens krav. Har jobbat på mobilkundtjänst så jag har tagit emot ett antal av dessa ärenden , svarade en kille mig pa ett annat forum och flera sa samma sak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.