|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har ett bra tips på sportsystem till 325 E30. Det ska låta mysigt och inte kosta skjortan. Har förresten en fråga till. När man ska köpa öppet luftfilter ska man bara köpa filtret eller ska man köpa ett sånt här direct air kit? Nån som vill byta en 325.a mot min Camaro??? | |
|
Hej och välkommen. Använd funktionen "Sök inlägg" uppe till vänster så hittar du garanterat svar på dina frågor. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
ant |
jag gjorde en snabb sökning och fick fram dom här länkarna. du kan ju läsa do och söka lite själv. det finns precis som nofx16 säger en hel del svar på just din fråga. Länk Länk ============================= Länk |
|
Jag rekomenderar "Simons" 2.5 tums sportavgassystem Länk |
|
|
Simons rost fria sport system är varmt rekomenderade av mig, härligt ljud till bra pris. www.ray.se |
|
| BYGG ETT SJÄLV!!! | |
|
Välj Supersprint!! Bättre passform och högre finish (bättre kvalitet) än både ansa och simons. Och ett dovt mullrande ljud, som ett riktigt sportsystem _ska_ låta! Finns hos www.bildelsimporten.nu /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Bygg ett själv ? Hur gjorde ALEKS ? ;) Länk |
|
|
Köp lösa rör bitar och böjar och ljuddämpare, gärna Apple Racing (rekomenderar dem varmt), måtta och svetsa ihop det själv. Eller låt någon annan närastående göra det;) Visade sig att min farbror var bra att ha till något:) Ska inte bara vara dovt och mullrande enlig min mening. Det skall vara ettrigt och ilsket! |
|
ant |
ILiveToride: precis. ettrigt och ilsket var orden. precis så låter mitt system. det river till ordentligt när man ger på.. mullra kan bilar med glidarfaktor få göra.. =) ============================= Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.